søndag 25. april 2010

Vårlige kreasjoner!


Var en tur hos mamma i dag, og jammen var det "kommet til verden" mange fine kreasjoner siden sist jeg var der!!!
Disse Tildene elsker jeg simpelthen, og de kunne flyttet inn til meg alle som en!
Regner med de vil få et godt hjem, hvor de enn havner!


Toalettvesken under her har hun laget med et bilde av seg selv når hun var liten.Skikkelig søt synes jeg!


2 puter i lin, med vintage bilder på.
Enda flere flotte Tildaer, digge de i olabukse!!

Så tilslutt en av hennes vesker, de som er blitt hennes varemerke.. Sydd av gamle bukser.
Hun har sydd denne av brune bukse.




Ha en fin uke alle sammen, og lurer dere på noe så send en mail, hun lager gjerne på bestilling fra deg.!!

6 kommentarer:

  1. Fy søren så fine, Hilde!!! Tildaene mine står og roper JA, JA, JA- KJØP FLERE!! Og lommeboka roper NEI, NEI, NEI- DU MÅ VENTE!!!! Tror faktisk lommeboka har rett akkurat nå, men tro du meg, her skal flere Tildaer fra "Marits lappeblogg" adopteres!

    De er helt nydelige, og WOW til putene og veskene sier jeg! Mammaen din er jo helt RÅ på symaskin!!!

    Jeg er imponert!!!

    Klem Hege

    SvarSlett
  2. Wow, her er visst ei som ikke har ligget på latsida i det siste ser jeg... Fatter ikke at det går an å produsere så mye fint og forseggjort jeg... Blir like imponert, og ikke minst fristet, hver gang :-)

    SvarSlett
  3. Ååååå....jeg vil ha flere Tildaer....må da ha plass til det :):)
    Disse var råfine alle sammen!!!

    SvarSlett
  4. Kjempefine Tildaer, puter og ikke minst den brune veska, fineste veska jeg har sett!!!!! Sukk...... Den som var "millijonær"...

    SvarSlett
  5. Hærlighet så flotte!! De Tildaene var jo bare så skjønne -litt av en produktiv dame! -Putene -taolettveska og veskene var jo og bare såå fine! -Falt pladask for "ugle-veska" -Er det mulig å få spørre om pris på en sånn en??
    God Klem

    SvarSlett
  6. Noe så flott, det er jo helt knæsj må du hilse moren din å si! :-))
    Klem fra Marianne

    SvarSlett