mandag 6. juli 2009

Først ut!

Har lenge tenkt på at mamma burde ha et eget sted å vise frem sine arbeider, og i kveld har jeg omsider fått laget denne bloggen til henne. Det er nok jeg som kommer til å administrere den for henne, hun har nok med nål og tråd!
God sommer til alle som måtte finne veien hit inn!! og plutselig er vi tilbake med noe nytt å vose frem!
Først her noen bestillinger . Disse figurene har hun laget ut fra et bilde i et ukeblad.





Under her kommer diverse Tilda designs. Mange fine mønstre som kommer fra Tone Finnanger!!!










































5 kommentarer:

  1. Hei Marit. Her skal jeg nok følge nøye med, jeg elsker det du lager...det er helt etter min smak.
    Og tusen, tusen takk for de flotte "jentene" du laget for meg.
    Nå har de fått plass på hylla ute på verandaen hvor de sitter og passer på. Riktig så koselig ble det:)

    Mona

    SvarSlett
  2. Gratulerer med lekker blogg Marit! Jeg har sett noe av det du lager og det er så fine og morsomme figurer og annet. De damene som sitter på verandaen i rosa ballongskjørt er aldeles herlige!

    SvarSlett
  3. Så morsomt å se alt det fine du lager. Jeg elsker Tildafigurene. Takk for titten. Klemz fra Moia.

    SvarSlett
  4. Så gøy, endelig har den superflinke mamma'n din også fått seg hobbyblogg. Gratulerer så mye :-) Jeg skal titte innom jevnlig, og kanskje reklamere litt også, hehe :D

    SvarSlett